Cerere de oferta - incarcarea documentelor necesare

Completati datele de mai jos si incarcati documentele necesare:

Incarcati copia cartii de identitate

pentru ca in cazul in care nu veti primi oferta de pret in termenul legal de 15 zile calendaristice, aveti dreptul sa incasati de la furnizor 100 lei, plus cate 50 de lei pentru fiecare zi de intarziere

Fisierul incarcat poate fi JPG, PNG, GIF sau PDF de maxim 2M.

Incarcati copia unei facturi vechi de 11-12 luni

pentru ca de la aceasta factura se incepe determinarea consumului mediu lunar.

Trebuie ca fisierul pe care il incarcati sa contina TOATE paginile facturii respective.

Fisierul incarcat poate fi numai un fisier PDF de maxim 2M.

Incarcati oricare dintre urmatoarele (oricare dintre ele):

Cea mai recenta factura de energie

pentru a se putea determina diferenta de index intre factura veche si factura aceasta.

Trebuie ca fisierul pe care il incarcati sa contina TOATE paginile facturii.

Fisierul incarcat poate fi numai un fisier PDF de maxim 2M.

Fotografia contorului

In fotografie trebuie sa se vada clar atat seria contorului cat si indexul afisat de contor in momentul fotografierii.

Se va folosi in cazul in care nu trimiteti factura cea mai recenta, pentru determinarea consumului mediu lunar

Fisierul incarcat poate fi JPG, PNG, GIF sau PDF de maxim 2M.

Pentru cazul in care aveti nevoie de ajutor la completarea formularului puteti apela 0770903710

Ce se intampla dupa completarea formularului

Documentele trimise sunt procesate dupa cum urmeaza:

  1. Datele de identificare din cartea de identitate sunt salvate impreuna cu copia acesteia intr-o baza de date
  2. Datele de identificare ale locului de consum sunt salvate impreuna cu copia documentelor trimise intr-o alta baza de date
  3. Determinam daca persoana din copia cartii de identitate este si titularul locului de consum din facturi
  4. Daca toate sunt in regula, determinam consumul mediu lunar pe baza documentelor primite de la dvs.
  5. In functie de consumul mediu lunar, determinam care este cea mai buna oferta de pret pe care o are oricare dintre furnizorii cu care lucram
  6. Dupa ce am determinat furnizorul care va poate oferi cel mai bun pret, anuntam furnizorul asupra faptului ca doriti oferta de pret
  7. Furnizorul va trimite catre dvs. (prin intermediul nostru)
    1. Numarul de inregistrare al cererii de oferta
    2. Oferta de pret ferma
    3. Copia contractului de furnizare si a anexelor acestuia
  8. Dvs. veti studia documentele si in cazul in care sunteti de acord cu ele veti trimite catre noi (pana la data expirarii ofertei):
    1. Copia ofertei de pret semnata pentru acceptare
    2. Copia anexelor contractului semnate
  9. Noi vom trimite catre dvs. notificarea de incetare a contractului cu vechiul dvs. furnizor, pe care va trebui sa returnati prin email semnata.
  10. Noi ne vom ingriji ca notificarea sa fie trimisa la toate detinatiile necesare!